Ingen återvändo...

Nu finns det ingen återvändo! Nu är det kört!

Pappa var så generös med att bidra till anmälningsavgiften till Vansbrosimmet i sommar! Han vet väl att det kanske inte skulle bli av annars. Så nu har han alltså anmält mig och han har även betalat...

Så nu verkar det som om min resa mot att klara av tjejklassikern i år och nästa år har börjat! Förberedelserna ska börja nästa vecka då jag och Welamsson ska börja simma i badhuset.

Efter vansbrosimmet ska jag springa Lidingöloppet den 26 sep. Det är en mil så efter simningen som är 1000m får jag börja träna löpning.. Ska springa lite innan med annars kommer jag nog aldrig palla.

Efter lidingöloppet så väntar tjejvasan i mars som är tre mil som kommer kännas som hundra mil. Jag har inte åkt skidor på många år, slutade träna längdskidor i typ sjuan eller åttan eller nått sånt.. Shit va dåligt minne man börjar få. Men förhoppningsvis så kommer takterna snart tillbaka efter lite uppfräschning.

Sen återstår då bara cyklingen som jag bävar för. Men man får börja med vilken gren man vill och har sedan ett år på sig att klara av alla "grenar". Jag tänker så här, om jag börjar med simningen så kommer cyklingen sist, det jag är mest rädd för eller vad man ska säga. Men om jag då har gjort alla tre grenar innan och bara har det kvar då måste ja ju bara göra det. Då får man ju inte backa ur. Det skulle ju vara som att göra allt förgäves!

Pappa ska vara min personliga stöttare och betalare ;)

TJEJKLASSIKERN NÄSTA!


Oj höll på att glömma! Fick resultatet på den första tentan idag. Ett stort G lös med sin närvaro! En bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0