=/

Varför kan vi inte bara skrota skiten??

Svar: Nej för den funkar ju så bra och jag har snart fixat felet. Jo tjena

I lördags så skulle jag ta mig hemifrån Marie som bor i ervalla... Marie bor precis vid första korsningen i ervalla.

Jag kom förbi den och några meter till sen tog det stopp!. jaha vad göra ? Ringa pappa som ligger och sover som det tar hundra år för att komma hit. Nej tack. Jag ringde niklas som bor i ervalla som hjälpte mig med att få igång bilen.. Var tydligen inte så svårt.. Dra om nykeln några hundra gånger. Men det hade jag faktiskt gjort men bilen och jag är absolut inte vänner. Han följde efter mig en bit för att se så att bilen var som den skulle. Det var den ju inte!!  Först gick det inte att gasa upp så jag fick typ köra i femtio km. sen när jag väl kunde gasa upp så gick det bra tills man kom upp till åttio typ för då dog den NÄSTAN igen.. den saktade ner och stod nästan helt stilla då jag fick i ettan och gasade på så mycket jag orkade. Då hoppade den igång igen med en jätte kraft och jag kunde gasa upp igen som vanligt. Säger till njiklas att han inte behöver följa efter mig mer då bilen är som den ska..
Haa trodde ja. Kom till frövi och där stannade den igen!

Pappa "fixade" felet igår så det var ju bra. När han åkte till jobbet i morse så kom han inte ens till vedevåg innan den stannade. Men det är ju igne fel på bilen, den funkar bra! När ska han fatta att det suger??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0