2 veckor och en dag...

Två veckor och en dag sen jag bloggade =/ Jag skäms...

Men jag har haft fullt upp med plugg jobb och tenta! Har pluggat 24/7 den senaste tiden känns det som.. Men nu har jag haft tenta och det kändes riktigt bra faktiskt :) Jag jobbar då jag itne pluggar så idag på min enda lediga dag när det gäller skolan på ett tag så jobbade ja.. jobbade från 8.45 till 20.15 (Y). visst jag får pengar men det vore skönt att få vara hemma nån dag utan att behöva plugga eller göra nått över huvudtaget.

Men men ska, som jag sagt typ hundra gånger nu försöka bättra mig! Försöka duger.

Nu ska jag dra mig ner mot tvn och kolla på mina och pappas favvo serie!

true blood, Here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0