Tisdag!

Tisdag...

Har varit helt ledig idag vilket har varit underbart. Att sitta i solen på altanen med en bra bok är aldrig fel.
Dessvärre har jag inte kunnat tillbringa hela min lediga tid i solen. Jag och sarah drog in till gyn på eftermiddagen för att ta våran tredje spruta mot livmoderhalscanser. Den tredje och därmed sista spruta! har varit smärtfritt hittills men idag smärta sprutan som aldrig förr, hade faktiskt lite problem med att köra hem efteråt =/ Sarah fick hjälpa mig att växla då jag bara hade en hand fri för att vänsterhanden gjorde ont att lyfta. Växlingen resulterade i att vi inte hade nån växel alls i så att låta sarah växla blev inte så lyckat :P

Sedan blev det att kolla på Portugal-Elfenbenskusten, hejar lite på elfenbenskusten för att svennis är med. När inte Sverige är med får man hitta andra svenskar att heja på :) Sen att Ronaldo ser bra ut gjorde ju inte matchen sämre ;)

Familjen har även hunnit med en tur till Nora för att äta den goda Nora glassen :D Mums säger jag bara.


För att göra det här inlägget lite roligare har jag lagt in en bild på våran nya vän, kotten!



har ni en igelkott som är hos er på sommrarna så ska ni INTE ge dem mjölk, de får de ont i magen utav.
Satsa istället på att vispa en äggula poröst. De tycker de är smaskens :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0