Tisdag..

blev längre än tänkt..

Skulle vila ögonen, somna i hammoken så är lite yrvaken när jag skriver det här så det blir nog ett ganska kort inlägg..

Bara för att det har gått så bra med plugget...
Bara för att jag ska jobba ganska mycket i sommar.
Bara för att jag ville så unnade jag mig en ansiktsbehandling idag.  Såå underbart skönt, somna nästan där med, illa måste sova mera! Det värsta är peelingen, den svider och stinker och är inte skön överhuvudtaget men nu känns huden som en baby stjärt, ögonfransarna är färgade och ögonbrynen är formade!
Efter ansiktsbehandlingen cyklade jag hem för att det var så fint väder, väl hemma väntade maten. Grillat! Kan det vli bättre ? nja :P

Igår var delar utav laget hemma hos Göran för att grilla och umgås lite. En undran man fick var om göran bara tränat pojklag för shit vad mat han köpt :P men gott var de. Vi hade som en femkamp efter maten, har glömt hur många grenar det var men iaf! Mitt lag som bestod av saarenpää , erika och då mig själv kom på den förtvivlande andra platsen. gladare blev vi när man skulle göra armhävningar efter hur många poäng man skrapat ihop.


Nu säger mina ögon att det är dags att stänga igen butiken su nu blir det sängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0