Midsommar..

Midsommar firades!

Dagen börajde med dans vid herrgården med mina kusiner. Har inte dansat runt midsommarstången på kanske 17 år :P har aldrig varit nå för för att dansa runt stången har både mamma och pappa berättat. Men i år blev det alltså dansen av. Jag och Kusin Ida 8 år dansade ALLA danser konstigt nog! Det var ganska smärtfritt måste jag säga! ida tyckte det var kul och är hon glad så är jag glad. Dansen övergick till saft och bulle i gräset med barn springades mot fiskdammen!

Jag tog bilen till Ylva som hade samlat ihop ett gäng, jag var en utav dem. Vi åt mat coh umgicks och hade allmänt kul! De snapsades och sjöng snapsvisor, blev dock vatten för mig eftersom jag skulle vidare.. Men mat åt vi, lax, köttbullar, korv, sill i massor, potatis, potatissallad m.m. As gott måste jag säga!

Färden fortsatte, jag åkte till Vedevåg till Malin där det blev ännu mera mat. Den här gången grillat med en jätte god melonsallad till efterätt :) Vi drog sedan till Logen.. Kvällen vid Logen går inte att beskriva! kul hade vi :) Tack Malin för en underbarkväll. Det måste vi göra om :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0