Chrille i egen hög person

Chrille ville så gärna vara med på min blogg så här har ni en bild på han i sin stiliga studentutstyrsel :)

Kan passa på att säga Grattis igen!



Chrille, eller Christian som han egentligen heter, lärde jag känna när jag gick i åttan och han sjuan.
Har för mig att vi lärde känna varann på något lov som vi spenderade i sälen. Jag, Malin och Linda åkte en bussresa som skolan hade anordnat på sportlovet. Malin och Linda och chrille hade gemensamma kompisar nämligen timmy och felix. Så det blev att vi åkte tillsammans.
Ja och chrille har lite olika uppfattningar om när vi träffades första gången :P Minnet börjar väl ge sig. Men vi säger att det var i sälen!

Hade jag haft en lillebror hade det varit chrille!


Kommentarer
Postat av: Chrille

naw! vad du är gullig! <3

2010-06-15 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0