Sjuk..

Har varit sjuk nu några dagar.. eller ja sjuk och sjuk. Mag ontet har växlats med illamående och jag har inte alls nån matlust eller ork. Kroppen spelar mig ett spratt helt enkelt. Min syster hade samma symtom här förut och det gicvk över av sig själv efter några dagar. Så jag väntar på att det ska gå över.

idag har våren visat sig från sin bästaste bästaste sida.. SOL.. FÅGELKVITTER.. FIKA PÅ TRAPPEN.. LÅÅÅNG PROMENAD MED EMMA.. JAG ÄR GLAD....

                                                           ..(glad om man tar bort magontet som just nu pinar min stackars kropp)

ÄLSKAR VÅREN =)

Just nu väntar jag på mat och mys med the Family! Så lyssnar på Melissa Horn<3 jag försöker samtidigt ta tag i mina tankar så att det är någorlunda sammankopplade så att jag kan komma på vad jag ska söka till för program, skola osv. Frågan är, SKA jag plugga? VILL jag plugga? VAD vill jag plugga till? I såfall VART?
Jag är måttligt förvirrad:( I don't like..



Säg ingenting till mig
jag ser allting ändå
säg ingenting till mig
det hörs på stegen när du går
/ Melissa Horn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0