löptur

jag har haft mycket skola som vanligt och det är därför jag varit så inaktiv här på bloggen.

Nu är jag ledig en vecka framöver, eller ja ledig från att åka in på föreläsningar.
Jag kommer ha fullt upp med att plugga till en tenta som jag har på tisdag om marknadsföring och skit. har en bok på över 900 sidor på ENGELSKA. Jag är verkligen as dålig på engelska så den boken kan ajg ju bara glömma :( Får hoppas jag klarar mig med föreläsningarna. Förutom föreläsningarna och seminiariumena vi har haft så har jag två böcker till att läsa tills tentan så jag har så jag klarar mig!

Idag har jag pluggat lite smått och tagit mig en löptur vilket gick sådär...
Själva löpandet gick bra då det flöt på riktigt fint och jag kände mig inte alls så utpumpad som jag brukar vara efter en löptur, Kanske så har konditionen hittat tillbaka till mig. Iaf en del utav den.

Det som gick sämre är tidspressen jag har..
Till tjejklassikerna har jag och pappa satt upp några mål och ett utav dem är att jag ska springa milen på 50-55 minuter. Klarar jag det så kommer jag vara nöjd. Det är ca 5 min/km.
Idag sprang jag 7,5 km på 45 minuter vilket INTE är okej!!! Men men det är bara att springa och springa så ska nog det där med tidspressen lösa sig!

Nu blir det en dusch, lite plugg, en kopp kaffe så ska jag in till linde och hämta sarah sen!

hade bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

ÄNTLIGEN! lite uppdatering. ;) <3

2010-04-20 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0