Ullaredspanik

Finns inte så mycket att säga om dagen men nu bär det iaf av!

Har 1:a adventsstädat i huset idag, tvättat toaletter, dammsugit, dammat osv. för på Söndag så kommer far- och morföräldrarna att granska vår städning.. nja kanske inte riktigt men de kommer iaf hit på lite adventsmys :)

Sedan har jag och mamma packat lite saker som vi ska ha med oss till ullared så nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem så att vi kan åka! Har laddat ipoden och packat filmer och dvdn så det ska nog gå ganska snabbt att åka ner...
Jag har längtat efter det här men nu när vi är så nära man kan komma så vill jag inte åka! Sista lönehelgen innan jul.... VA FAN tänkte vi med ? jag bara undrar =/ Pallar knappt Ica så här nära jul med massa varor överallt, all julhandel och ett lager som är överfullt med varor... Men vad är Ica Näsbyhallen om man jämför med Ullared ? aa ni kanske förstår min panik... Men jag har förberett mig. Jag har vässat mina armbågar och tänker betee mig som alla andra kärringar där. Det vill säga trycka sig fram utan att ta hänsyn.. kanske ska kapa några hälsenor med vagnen oxå när jag ändå är i farten, men vi får se!
De ska tydligen göra en ullaredsspeciall på tv om julhandeln. Kommer ju då undvika kamerorna om jag ser några fastän vissa tycker att det skulle vara askul att se mig på tv. Men jag kanske ska göra som pappa; ser jag en tv apparat så tänker jag inte sätta en fot därinne!
Nu borde pappa vara hemma snart så det är lika bra att lägga in allt i bilen. Vi har laddat med takboxen så här ska handlas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0