Söndag

Nu har en helg till gått.

Idag har jag varit hos morfar och "firat" farsdag! Han fick ett par tofflor för det hade han önskat sig. Såklart så firades min pappa oxå. Han fick en bok för dethade han önskat sig! Dan Browns nya, just för tillfället kommer jag inte på vad den heter. Men det kanske ni vet ?
    Jag har turen att ha alla min far-och morföräldrar kvar i livet men jag börjar känna att de kan försvinna när som helst.. Min farfar har varit mycket på sjukhs nu för tiden:( Jag brukar aldrig få veta nått men spion som jag är så får jag reda på det iaf.. Ska nog träffa dem lite mer tror ja.. Det kan gå fort rätt som det är.
    Den här helgen har gått så fruktansvärt fort. Kanske därför att gårdagen gick åt till innebandy. Borta matcher tar tid speciellt om de är i surahammar. Men i mårn börjar en ny vecka som ska fyllas med aktiviteter.
    Jag har satt på mig raggsockorna nu och är redo. Redo för en kopp te och en bok som jag lånat av min kära moster. Sjöjungfrun av Camilla läckberg! Har läst de innan och de är bra så nu hoppas jag den här boken håller samma mått. 
    Appropå att läsa så läste jag nyss igenom en diet som mamma och pappa ska köra. Sjukhusdieten. Man ska äta soppa, soppa, soppa och soppa. Och inte olika soppor utan en och samma. Ju mer man äter desto mer ska man gå ner. Man får äta frukt och grönsaker oxå. Blir lite svårt då jag typ är allergisk mot det mesta men ändå så har jag gett mig fan på att jag med ska köra den. Inte för att gå ner utan för att se om jag klarar det. Det är bara en vecka men en vecka utan tuggummi, sötsaker, popcorn och massa annat gått =/ men jag ska klara det. Vi ska inte börja förens på fredag för pappa ska "festa" på torsdag och man får inte heller dricka alkohol.. Så den här veckan ska gå åt att ladda inför det stora testet! Ska bli intressant. Så nästa vecka kommer jag säkert att blogga mycket om mat :P Men det får ni leva med, det är bara en vecka :P haha
    

                                  Trodde inte jag skulle känna så här men det gör jag!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Den bästa Camilla Läckberg gjor är enligt mig 'tyskungen', läst den? :) Alla hennes böcker är väldigt bra dock.

2009-11-10 @ 22:25:49
URL: http://www.thebreakingofwaves.blogspot.com
Postat av: Sophie

Jaa den har jag läst! hur bra som helst! Den sträckläste ja :)

2009-11-12 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0