Nu börjas det...


Nu börjar dieten!

Frukost : en apelsin och en kopp te utan socker!  
"Fika": En kopp svarrt kaffe och lite melon.

kl är nu 11.20 och jag är hungrig :( Men snart är det lunch och då får jag äta tomatsoppa :) jaa iaf lite mer mat än frukt..

I mårn har jag match och får INTE äta frukt.. Då får det nog bli soppa till frukost och eftersom jag inte kan äta kall soppa efter matchen så får jag göra en grönsallad..

Nu jäklar om inte sötsuget försvinner =/

Idag börjar jag jobba kl 17.00 så innan dess ska jag väl försöka göra lite nytta.

Hitills så har jag städat mitt rum (dammat och dammsugit), nu återstår undanplockning av lite saker.
Jag har även idag varit ute och plockat lingonris! Ska göra tre kransar nu så det går åt en heldel. Får bli en vända ut i skogen igen på Söndag. Sen börjar det roliga :)

nu ringde min arbetsgivare så jag ska tydligen börja jobba, hm NU! Måste kila får blogga mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0