match

jaha nu har den här dagen nästan gått.

Sa ju att jag skulle blogag igår kväll men det blev inget med de som ni kanske märkte :P jag var trött så gick och la mig!

har hunnit spela en match mot rutin idag =/ Vi förlorade med ett mål. Fy bubblan vad surt det känns. Nu har vi inte vunnit på ett tag :( men men vi måste nog få tillbaka lite av våran spelglädje som vi hade förut.. Hitta gnistan och spelet! Vi kan bättre än så här! vi ska alltid vara dåliga i en period. Min fråga är varför vi inte kan vara bra hela matchen ? :O

Min diet då:P
frukost: Soppa (börjar redan tröttna)
Lunch: lite sallad, tomat och gurka
kvällsmat: En bakad potatis med lite smör. Men kletet då :(

Nu ska jag äta sen dra in och kolla på herrarna när de spelar sen så ska jag dra till skärmaboda och spela spel:D I Like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0