Julen är nära och diet tar kål på mig...

Nu sitter jag här med en liter mjölk och en banan!
Idag gäller det att dricka så mycket lättmjölk man kan och äta minst tre bananer. Sen ska man såklart äta den där äckliga soppanö. Igår åt jag soppan till frukost, lunch och kvällsmat! Fy fan vad jag är trött på den coh tycker den är äcklig. Det blir inte bättre av att min kära syster äter rostad macka till frulle och sen på kvällen smälleri sig en hamburgare med pommes frites. Men men detta är ju självförvållat men jag ska INTE ge upp. Detta är fjärde dagen av sju så nu är det ju nerförsbacke :) Efter idag ska sötsuget försvinna och det är väl lite därför jag göra det! Och för att se om jag kan klara av det. Bra för min uthållighet. Klarade jag lördagskväll så ska jag klara hela veckan :P I lördags åt nämligen mina kompisar tacos framför näsan på mig :P Men jag överlevde!

Idag då, vad händer då ?
Ska börja knyta dessa kransar så att jag blir klar :P Får se om jag bara förbereder idag eller om jag börjar knyta dem. Det får jag se. Sen är det träning :) sen har jag hela dagen framför mig att hitta på nå skoj :) 


                                       Detta är kransen som jag knöt till min moster förra året.




Jag det att det är tidigt, jag vet men jag älskar julen!
Nu sitter jag här med min mjölk och min banan och lyssnar på Emd´s julskiva.
Allt jag vill är att värma lite glögg och äta lussekatter :(
Jag vill ha JUL nu!
Älskar maten, älskar musiken, ÄLSKAR stämningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0