jag vet...

jag vet jag vet jag vet jag vet, har inte bloggat på ett tag men va sjutton! Har haft fullt upp i två hela dagar nu! Det är nog rekord. I tisdags så jobbade jag hela dagen och igår jobbade jag och efter det så drog jag direkt till träningen för att samla in alla New Body pengar! Vi ahr varit duktiga, har tjänat över 12 000. Visst vi har varit duktigare men tycker 12 000 är bra gjort!

Idag så är det ganska kallt ute men måste ändå trotsa vädret för måste hinna plocka lingonris innan jag ska träffa Linda och Sara. Min moster och min mamma vill nämligen att jag ska knyta en varsin dörrkrans till första advent så då måste jag ha masas lingonris. Nu har jag skjutit upp det ett tag så ska nog trotsa vädret idag... tror ja, har ju alltid tid til att skjuta upp det :P Jaha, Linda jag och Sara ska ta lite kort idag! det blir nog skojsigt, sen hur kortena blir är en helt annan sak !

just nu hinner jag itne skriva så mycket mer! men jag återkommer ikväll, kanske med lite smakprov från fotograferingen ;)

hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0