FyFy och Grattis!

Fyfyffy vad det var länge sen jag bloggade! Dett går inte för sig:P

Igår så var jag och linda på bio, New Moon. Filmen var helt okej fast den kunde ha varit mycket bättre :)
Innan bion så tod jag vaccin och då var Linda med som stöd och det tackar jag henne för :P var ju inte så blodigt men sprutor är sprutor så är det bara! Har inte kännt mig så dålig förutom lite huvudvärk i mårse och lite ont i armen, annars har det varit helt ok!

I morse så väckte mamma mig 8.40 och sa; Sophie kan du åka och jobba nu? Anna var sjuk.. Du skulle komma så fort du kunde sa lasse... Li yrvaket slängde jag mig in i dusceh och kl 10.00 var jag på affären:) Fick jobba till 20.15 så nu känner jag mig ganska så trött så det bli snart sängen men först vill jag gratulera min underbara, bästaste vän Linda!

För er som inte visste det så tog Linda körkort idag och jag är så glad för hennes skull. Som du har kämpat och slitet med dessa prov man ska göra så är du värd detta, inte bara detta utan du är värd minst tre körkort! Du har verkligen slitet och det har gett resultat! I mårn ska du få belöningen från familjen Eklöf! :) idag när jag jobbade och fick reda på det så gick jag och log! GrattisGrattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0