Äldre? Visare ?

Väskan är packad och jag sitter nu och väntar på att klockan ska gå lite snabbare så att jag kan åka in till Linde. Ska möta mina Marie vid frost nån gång mellan 10.00 - 10.30. 10.30 ska jag sedan träffa Linda utan för bilskolan, därifrån ska vi sedan dra oss mot simhallen :) Ska bli skönt att röra på sig lite, skönt att röra på sig på ett annat sätt än på innebandyn... Sen ska vi väl fösöka äta lite och umgås :) I like..

Igår fick jag höra att jag lät äldre på min röst än vad jag brukar...
Äldre ? Visare ?
Om så är fallet så har jag nog inte själv märkt det, fast jag vet ju inte hur min röst låter i någon annans öra..
Är det så kanske att jag har blivit visare och på så sätt växt. har väl lört mig av mina misstag...Att man inte ska förvänta sig lika mycket av saker och ting för man blir bara besviken, att man har gått på samma sak om och om igen men att jag nu har lärt mig att det är en fälla ? Att arbetslösheten har tagit ut sin rätt och nötit ner mig :P Jag vet inte men kanske är det så att jag har blivit äldre och visare.. Tiden går ju faktiskt framåt och så gör jag med! det är typ 82 dagar kvar tills jag fyller 20... 82 dagar!

Nu är kaffet klart så ska dricka det innan jag drar mig in till Linde! See ya



Bilden är på mig och min lillasyster.. är kanske fyra år.


Ps. Har gjort en ny header som ska upp ikv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0