2 November

Blev att jag sov till tio idag fast jag gick och la mig relativt tidigt. Det gjorde mig dock inget för vädret är inge vidare. Det är inte ett sådant väder att man vill gå ut på en lång promenad precis.. Så idag har jag ägnat mig åt lite hushålls sysslor.
Jag har Tvättat, Strykigt och nu ska jag till och fixa lite käk.

Sedan när pappa kommer hem styr jag kosan åt Frövi där jag ska hämta alla 345 New body paket som sedan ska sorteras till alla i laget.. Ojojoj säger jag bara! Men som tur är har jag Malin och Hanna som är frivilliga(?) till att hjälpa till men det blir inte förens i mårn så får se om jag börjar idag! Får fjäska lite för mamsen och papsen.

Som ni ser så är inte bloggen klar än men det sista ska jag försöka få min kära syster att fixa.. Min header och lite annat så snart så! :)


"Allting har ett pris, endast människan har ett värde."
Immanuel Kant , 1700-talet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0