1 November

Detta blir mitt första inlägg i min nya blogg.

Vet inte varför jag böt egentligen men kände för att byta till blogg.se istället för blogspot. Om det är bättre visar väl sig snart.

I början får ni ha lite överseende med att den kommer vara under uppbyggnad. Den är inte klar på långa vägar!

Nu ska familjen snart åka till kyrkogården och tända ljus.. Ska tända ett ljus för mina gammelmormor och gammelfarfar. Jag är så lyckosam att jag har kvar både mina far- och morföräldrar i livet. Det blir inte ett så långt inlägg ikväll men har lovat mig själv att uppdatera den här bättre än den förra.

Jag ska oxå försöka att lämna ett klokt råd i slutet av varje inlägg. Så nu kommer det;



" De människor som fått ut mest av livet är inte de som levt ett sekel,
- utan de som levt varje minut."

Colette



Fotot är från en studieresa till Polen 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0