Vm och tryffelbak

jaha nehe jaha... Det har hänt ganska så mycket!

Jag och linda och Malin har varit på vm två gånger sen sist.. Semifinalen där sverige spelade mot finland och finalen där Sverige vann med 10-2 över Schweiz.. Ja vad finns det att säga egentligen ? Svergie vann allt man kunde vinna! Fasiken vad vi är bra! Ja Vm 2009 har varit jätte kul! Roligt att se deras spel och hur bra de är! De hittar jämt varandra, har ett tempo som är helt sjukt och ja gud vet vad :P



Här har ni en vimmelbild från innebandymagazinet.se
Tycker vi är ganska så snygga.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer... Orkar egentligen inte med ett långt inlägg :P


Så vad gör jag idag då ? Jo jag bakar tryfflar :) MUMS. är klar med en kokostryffel som jag rullade i riven vit choklad och just nu håller jag på med en konjaks tryffel som jag antingen ska rulla i kakao eller kaffe men det återstår att se :) Jag kommer troligtvis lägga upp loite bilder sen :)
Men nu måset jag återgå till arbetet :P

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0