vad har hänt ?

ska väl börja med att berätta lördagens resa då jag malin och linda åkte till västerås. Vad skulle vi göra där då ? jo vi skulle kolla på Innebandy Vm som började samma dag. Vi blev smått besvikna och undra vart fan vi hamnat när vi såg matchen finland - Ryssland! Ett div 1 lag i sverige skulle lätt ha slagit dom och då överdriver jag inte. De spelade så sjukt dåligt så det finns inte.. visst blev det bättre efter ett tag men det var inte alls några vm takter. Så matchen sverige - norge då, sverige spelade mycket bra och vann matchen med 17-3 (Y).. Blev lite besvikna på norge för vi trodde de skulle vara bättre, det var därför vi valt att kolla på just dens verige matchen. Men vi kan ju glädja oss med att vi får se sverige i finalen iaf :) de spelade mot USA i veckan och vann med 28-1! Så nu har jag letet reda på de blåa och gula ansiktskritorna så att vi kan heja fram sverige till en första plats på lördag :)



Söndagens resa var till örebro för att se o helga natt på stor torget! Jag var bara där för en speciell person, BROLLE! Jag är nog lite smått besatt av denna snygga pojke med de fina ögonen, hans leende, smilgroparna och hans charmiga sätt. Så klart var han bäst av alla och det var inte bara jag som tyckte. Han har en grymt bra röst och hans framträdande var verkligen kanon! Brolle för hela slanten. Efter i söndags vet jag vad jag önskar mig i julklapp ;)



Klippet är från en musiktävling, detta moment består av att brolle sjunger en förvrängd text och motståndarlaget ska hitta den rätta texten!

Kan man annat än att älska denna brolle! Brolle är min kändisförälskelse helt klart!
Jag smälter<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0