Mys!

Jaha nu är mitt rum färdigstädat och nästan färdig pyntat! Nu är det riktigt mysigt på mitt rum! önsakr nästan att det vore jul jämt men det går ju inte!

idag har jag ägnat dagen med Jenny och Lara :) Det var väldigt längesen och jag har saknat de två töserna men idag så tog vi en kopp oboy och pratade lite :) Trevligt trevligt! jenny var även storsint och bjöd på hennes pappas lussebullar... Den karln har talang (Y).

Mamma hade på vägen hem från frissan tappat en (vad jag då trodde hette fälg) navkapsel... Vi gick där längs vägen som hon åkt för att leta efter fanskapet men utan resultat.. Men jag har iaf lärt mig att det var en navkapsel vi letade efter och inte en fälg som jag trodde :P en fälg är tydligen det som hjulet sitter på fick jag förklarat för mig! 

Jag har även gjort klart vårat pepparkakshus! Sarah har varit duktig och gjort fram- och baksidan och gavlarna och jag har gjort taket och dt runtomkring!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ni är så pyssliga :) Vilket fint pepparkakshus ni gjort.

2009-12-08 @ 08:51:58
Postat av: Sophie

Tacktack! det är roligt att vara pysslig :)

2009-12-09 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0