Bågar - Säg gärna vad ni tycker, jag är vilsen!


 

 

 

                              







 1 - ett par orgeen






























2 - ett par morrizsweden(eller nått)






























3 - ett par gina tricot





























4 - ett par RayBan















 










5 - ett par jag-vet-inte-vad

























6 - ett par till gina tricot















Ni kanske tycker att de ser likadana ut men det gör de inte :P men har ni nån favorit så säg gärna de! annars får jag strutta runt i ina gamla!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker femmorna!



Fast ettorna och treorna var också snygga!

2009-12-01 @ 18:32:06
Postat av: Anonym

Det är många som tycker femmorna! fast ettan är väldigt sköna! Vi får väl se vad tomten kommer med :P

2009-12-01 @ 19:30:55
Postat av: jenny

jag tycker du ska ta 4 eler 6. ;) du äär snygg i större bågar :) kram

2009-12-02 @ 15:06:59
Postat av: Sophie

Aa det här valet blir då inte lätt =/

2009-12-02 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0