6 dagar sedan

har inte bloggat på 6 dagar nu men det är för att jag jobbar så mycket som det bara går! Jag jobbar sover coh äter just nu. det är väldigt mycket att göra på ica så när man kommer hem så orkar man inte riktigt göra nått överhuvudtaget.

Men igår så hade vi iaf match och julavslutning med laget. Det blev en vinst mot skälby och bowling för hela slanten. Råkade dock ut för en bruten nagel som gick av så långt ner så att de började blöda och ha sig så fick fortsätta bowla med vänsterhanden vilket inte är det lättaste :P fick ner noll käglor :(

I fredags så var det den årliga ljusstöpningen som min moster och pappa gjort till en tradition. Hur mycsigt som helst men det tar på krafterna för det tar så lång tid att få de fina! Men vi lyckades även i år :)

I mårn är jag(kors i taket ) ledig och ska tillbringa dagen med kusin vitamin i örebro :) Ska få se hennes nya lägenhet och sen ska vi mysa på stan :)

nu ska jag lägga mig ner och kolla på en film och ladda in bilder från ljusstöpningen på facebook! Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0